Slavonski Brod

Ne znam otkud početi.

Tetka i tetak žive u Slavonskom Brodu.

Tetak je jak s malo zakrivljenijim nosom te kosu češlja stalno u nazad. Većinu preokupacije mu čine nabavke i igranje šnapsa. Šnaps je da ukratko opišem kartaška igra slična beli. Može se igrati u dva ili u tri igrača. U igri sa dva igrača adut se okreće dok u igri sa tri igrača adut zove od strane igrača kojem su prvo dijeljene karte. Vratimo se na tetka i tetku.

Tetak nosi naočale, obično ide rano spavat te se uglavnom cijelo vrijeme ponaša u neozbiljnom tonu. Tetka je ozbiljnija, također nosi naočale no ima jedan fino oblikovan nos u usporedbi sa starim Vavricom (tetkom). Ona voli riješavati križaljke i gotovo svaki put kada njezin muž izvali šalu ona je shvati ozbiljno. On ide u podrum po drva, a ona mu kriomice kada on to ne vidi ukrade kantu tako da je on ne mora nosit.

WIN_20170218_20_40_10_Pro

Tetka i tetak su, ako mogu to izjaviti, miljenici cijele obitelji. Oboje su radili u prosveti. Sada su u mirovini. 40-tak godina braka je iza njih. Ona ima 80 godina, a tetak je 5 godina stariji. Imaju sina koji se zove Zoran.


Doputovao sam u S.Brod na neki razgovor vezan uz mogućnost zaposlenja u Njemačkoj.Pa smo trebali proći uz neke osnovne uvjete koje ja trebam ispuniti i njihovi zadatci i opis mog radnog mjesta ukoliko ih ispunim.

Naravno za vrijeme boravka u Slavonskom Brodu bio sam kod ovo dvoje sjajnih ljudi. Tetka me po običaju šopala sa hranom i voćem. Svim mogućim!!

WP_20170512_010

Ostavio sam stvari po starom običaju u sobi pokraj kamina. Nije ih bilo puno. Presvukao se u trenerku te odlučio izaći van, sjesti na klupu, zapaliti cigaru i popiti pivo. U glavi sam već odredio i mjesto. Željezne bijele klupe pored “Gradske kavane”. Vrijeme je bilo čudno. Iako je preko dana bilo toplo, predvečer je znatno zahladilo.

WP_20170510_012

Sjedeći na klupi gledao sam blještava krezava svijetla preko rijeke Save na drugoj strani obale, u drugoj državi koja je prije 30-tak godina bila ista država. Čudno je kako vrijeme brzo prolazi. Stavio sam slušalice na uši, okrenuo na radio Slavoniju dok sam lagano ispijao panov radler od limuna.
Nakon nekog vremena postalo je hladno za sjediti pa sam pošao kući lagano klimajući nakon ugodnog chilla pokraj Save.

Sutradan sam se odlučio na šetnju sa tetkom i tetkićem. Kao i do sad prošli smo pokraj Radićeve glave i kafića imena “Green Park”. Vrlo brzo smo prošli Brođanku i nastavili prema bazenima kod koji smo se okrenuli nazad. Sunce je u tom trenutku nakon dugog dana krenulo u san.

WP_20170510_005

WP_20170510_007

Nakon tog dana čekao me razgovor koji je dogovoren u 10 ujutro u poslovnici R+S grupe. Da ne dužim ovaj post ovaj dio ćemo ukratko. Razgovor je trajao 40 min. Ništa novo nije rečeno.
Morao sam predati popis predmeta njima tako da se može napraviti ekvivalent mog zanimanja s onim u Njemačkoj. Kao i obično papire nisam odmah ponio pa sam ih naknadno morao donositi.

Nazad sam išao pješice, a vani je dan koji me podsjetio da će ljeto ubrzo. Nakon nekog vremena hodanja pala mi je velebna ideja o šišanju koja se na kraju nije pokazala tako dobrom.

U prilogu vidite zašto. sad jedna slika je manje rezolucije pa na njoj friz izgleda ok, a druga je jednostavno visoka rezolucija no ne želim vjerovati da ja ovako loše izgledam. Valjda će me neka htjet.

Taman čudna frizura prije dobrog motosusreta na poloju na kojem je bila hrpa čudno obučenih ljudi, piva i lakih žena. U tren sam se našao ispred pozornice među prvim redovim sa kompanjonima Alenom i Igorom. Obojica su bili prilično pripiti već kad smo krenuli na motosusret. Na pozornici tko drugi nego ” Zabranjeno pušenje”.

To je bio odličan koncert no šteta što ostatak noći to nije pratio. Pješice sam se vratio kući oko pola 6. Odmah sam spremio krevet oprao zube te čekao da se tetak i tetka ustanu.

U trenutku pisanja ovog sam kod kuće i sutra me čeka nastavak rasporeda.
WP_20170507_006

Leave a Reply

