Start where you are. Use what you have. Do what you can.

Fučkan ja ovo sve. To je kao trebalo bit smješno. Strašno, čak mi se i alterego ruga forama.

Ovih dana ću vjerovatno biti u Zagrebu. Razgovor u ponedjeljak u 9h. U natječaju je bio naveden nekakav ispit za radno mjesto prvostupnika radiološke tehnologije u KBC-u Sestre Milosrdnice no očito nisam jedini koji se ne pridržava pravila koja si sam postavim. Možda mi se smiluju pa nekim čudom netko uoči moj ogroman potencijal xD I pritom ne mislim na potencijal koji je usporedan hrpi zaposlenih rođaka u javnoj službi.

Kopirao sam knjigu Magnetska rezonancija te prema pretpostavci da sam sposoban nešto i naučit iz ovih dviju knjiga možda uspijem zadiviti nekad nekog tko ima veze sa izborom ljudi za posao rad. tehnologa. Koliko je to mudar plan govori činjenica da bi u horor filmu taj plan dobio ulogu prve žrtve.

Podsjeća me na hrenovku koja očito nije planirala biti pojedena :O

14980651_1195481003833260_5994330936966690968_n

Al smo je riješili na brzinu:P

Uozbiljimo se.  Mislim da puno vremena gubim na gluposti pa bi ovako nešto u čemu nadograđujem svoje znanje i sebe kao osobu bila puno bolja razbibriga od nečeg u čemu to ne radim. Najgore na tim razgovorima mi je što trebam trpit komisije kao one na rebru.

Mislim da sam malo smekšao jer nisam bio bi izravniji i prodorniji u tim razgovorima s puno više sarkastičnog tona i cinizma u glasu. No mislim da sam evoluirao pa se sad isključim i klimam glavom te budem pristojan. Čak mislim da i nije problem biti pristojan  s ljudima koji su pristojni prema tebi, koji uvažavaju tvoje ideje… A liberal san ti mati u srcu i ljevičar jugoslaven.

Ono dođeš , platiš put za 3 minute razgovora u kojem te pita kako se zoveš i di ćeš s roštilja prvo doć na posao ili  kući upoznat mu mamu jer ti je uopće i postavio to pitanje. Prozove me i pita me 15 sekundi kasnije kako se zovem sa životopisom ispred nosa. Mislim si kako si ti dobio to mjesto a ni čitat neznaš. Sva sreća pa se neće moć pronać u ovom jer nitko ovo ni ne čita

Samo da se izjasnim moja stajališta su puno liberalnija od ovog . Ovo je samo škrabotina vlastite frustracije i pritom vjerovatno na mjestima netočna.

Ugodno spavajte , ja hoću :=)

 

Leave a Reply

