Here we go again

2:41h

“Dobro večer vi gledate News Bar- prime time”- rekao je voditelj emisije satiričnog portala Borna Sor.

Trebam ići spavat to bi bilo korisnije od onog što radim cijeli dan, a to je ništa. Jednostavno nemam volje ili ako se pojavi u sitnim komadićcima brzo usahne. Pitam se ima li se smisla truditi uopće, a ima i znam da ima.

Sutra ću probati ispočetka “Sizif style”. Trudit se jače. Zanemarit ću manjak volje. zanima me kad ona nada i volja usahne(opet ta riječ) mogu li nastaviti obavljati ono što sam zamislio.

“Da specifično uđemo u meritum” možda mi pomogne zanemarivanje osjećaja pri obavljanju obaveza.

Očekuje me put u Karlovac. Tamo neću briljirat sigurno. Što i nije tako strašno.

“Laku noć” reče Borna

Laku noć, vrijeme je da i ja krenem u krpe.

 

 

Leave a Reply

