Fail

Ponovo sam  nesupješno pratio obaveze koje sam sam sebi zadao. Ništa novo, možda imam premalo kralježaka.

Preostaje mi da pokušam ponovo i to sve u malo opuštenijem ritmu. Bio sam u Sl. Brodu i zapravo shvatio koliko volim moju obitelj tamo. Odgovor je jako puno. Igrali smo klubski blitz turnir na kojem sam podijelio prvo mjesto sa svih 5 pobjeda.

Nema mi jače motivacije od neuspjeha. Pisao sam ispit u ustanovi KB Dubrava te nažalost nisam prošao. Za slijedeće natječaje ću naučiti bolje jer je to jedino što mi preostaje. Želim biti bolji i ponosim se kada ljude potaknem da budu bolji. Slijedeći koraci su naučit mjesta centralnih zraka kod svih projekcija u knjizi Radiografija skeleta od nekog lika Miletića koji stavlja radiogram ribe na knjigu koja govori o skeletu čovjeka. Mislim da je komentar na to čudno zapravo eufemizam no pretpostavljam da postoji razumno objašnjenje.

Bio sam odlične volje u Brodu. Nadam se da ću uspjet biti bolji. Stoga ajmo. Mogu ja to.

E i upoznao sam curu u autobusu prema Zagrebu. Zanimljivu curu koja je večeras u Rimu i gleda AC Milan – Lazio . Možda se varam, možda čak i slijedeće kolo.

Kada vidiš ovo podijeliš na Twiteru objavit će se na fejsu i probati popraviti tvoju motivaciju kada zbog nedostatka iste otvoriš face. Go go go

Leave a Reply

