Grim Fandango

Nije baš izbor mnogih koji bi spao u kategoriju uživanja u životu, ali moj je :D. Ako ste pomislili da bih mogao i češće ubaciti nešto što se tiče stvarnog socijaliziranja i prirode, u pravu ste.  Dok čitate ovo to sam već napravio. Slike su na kraju xD (nisu od ovog datuma, ali da se razuvjerim, možda i vas, da ponekad i izađem van i to ne samo po hranu.). Da množina

Naš glavni lik je Manuel Manny Calavera koji se nalazi u zemlji mrtvih iz koje odlazi u zemlju živih iz kojih dovodi mrtve i prodaje im luksuzna ili u njegovu slučaju manje luksuzna putovanja koja služe pri putovanju duše na druga mjesta

Nema malog zeca sarkastičnih komentara po imenu Max i velikog psa Sama naivnog pogleda  koji zajedno imaju detektivsku organizaciju. Ne rješava se slučaj djeda mraza koji je pokušao onesposobiti glavne likove u daljnjem nastavljanju rješavanja slučajeva.

260876_full
Sam & Max- the Freelance Police

No umjesto toga imamo Calaveru “grim reapera” koji pokušava otplatiti dug u zemlji mrtvih te pokušava nabaciti neke luksuznije klijente u svom smjeru. Grim Fandango ima zanimljive zagonetke zbog kojih se isplati sjesti i izgubiti dio vremena. Upravo ono što mi je trebalo za idealan scenario dok sam bio na moru. Ima zanimljivih ironija kako su zapravo zaključana vrata otključana što i naš glavni lik ističe u jednom od svojih komentara.

Jednostavno obožavam ovakve igrice u kojima trebam razmišljati. Ne znam koliko sam puta isticao da je najveća sloboda upravo sloboda koju steknete lucidnošću uma. Jer ako ste slobodni umom vjerujte mi, slobodni ste. No prije nego što stavim sve klišej izreke u ovaj post zaustavimo ga.

 

 

 

Leave a Reply

