Raspored i taktika

Pokatkad pomislim da sam  prilično nesposoban pridržavati se rasporeda koji si sam odredim. I uglavnom po rezultatima mislim da se nisam svog rasporeda uspio držati duže od 5 dana. Uglavnom danas je bio pokusni dan te mislim da sam riješio sve probleme u obavljanju obaveza koje si sam postavim.

No dosta o rasporedu jer poslije veznika u naslovu dolazi puno bitnija riječ koja ovaj post svrstava pod kategoriju šah (Chess), jednu od dnevnih obaveza u rasporedu. Inače rekao sam riješiti 20 zagonetaka svaki dan koji se vežu uz kombinaciju i koje spadaju u moje treniranje šaha i put do titule koji je krajni cilj. Ne znam koliko sam u ovakvom stanju sposoban ostvariti takvo što. Ali iza moga cilja nalazi se ideja, a i sama igra sastoji se od sukoba različitih ideja i kao svaki pravi egoist držim svoje ideje jako dobrima.

No dosta gluposti pređimo na taktiku pomoću koje pokušavam poboljšati svoje kalkuliranje i ocjenu šahovske pozicije.

Danas sam ih riješio 12 od predviđenih 20 što i nije loše zagrijavanje s obzirom na to da nisam više od pola godine uhvatio ozbiljnije šahovsku problematiku u ruke. Na kraju krajeva to i nije toliko bitno kao ni sam šah, ali pobogu nešto morate raditi u ovom životu. Ovo je stoga moj izbor.

Stranice na kojim su rješavane su chesstempo i chess.com. Nakon što su uspješno riješene postavljene su na početnu poziciju da me mogu podsjećati na ideju koja se nalazi iza svakog rješenja.

puzzle 01puzzle 02puzzle 03pozzle 09puzzle 12puzzle 11puzzle 08puzzle 10puzzle 07puzzle 06puzzle 05puzzle 04

Ovaj blog je za bilježenje moga napretka kroz raspored koji sam si sam postavio.

Leave a Reply

